My Make-up Collection: Mascaras




DSC_5301


Prošlo je skoro dva meseca od poslednjeg make-up posta. Što se mene tice isuviše. Stoga, odmah prelazimo na stvar. U glavnoj ulozi današnjeg javljanja su maskare. Sve one koje sam koristila u proteklih par meseci, i one koje i dalje koristim. Pokušacu da vam što bolje docaram karakteristiku svake, i ujedno preporucim one najomiljenije. Vama ostavljam komentare za svako pitanje ili nedoumicu, ali i kako biste izneli predloge vaših omiljenih proizvoda ove vrste.


DSC_5405

DSC_5317


Max Factor False Lash Effect Mascara (black)


>> Veštacke trepavice nisu moj fah. Usled toga volim maskare koje postižu slican efekat. Ovo je svakako jedna od njih. Fenomenalan proizvod koji ne slepljuje trepavice, cini ih znacajno dužim, dugo ostaje na njima, a ujedno lako se skida. Sve pohvale idu ovoj maskari! Koristim je uglavnom u dnevnim varijantama, jer je dovoljno suptilna da pruža efekat prirodnog izgleda. Pored svega navedenog jako mi je bitno da prilikom njenog nanošenja nema tragova na kapcima, koji umeju da deluju izuzetno neuredno.


DSC_5387

DSC_5374



 Max Factor Eye Brightening 

Tonal Black Volumising Mascara (for hazel eyes)


>> Ovo je još jedna fantasticna maskare iz Max Factor ponude. Ako vam se ucini da ste je vec videli na mom blogu, niste se prevarili. Prvi put sam je spominjala u ovom postu, ali njen kvalitet i sve što ide uz to, naterao me je da je još jednom spomenem. Jednostavno, ovo je maskara koja vredi svaki dinar! Više ni ne pamtim koliko mi je ljudi prokomentarisalo boju ociju baš onda kada nanesem ovaj proizvod. Naime, ova linija dizajnirana je tako da se maskare uskladuju sa nijansom vaših ociju, kako bi ih dodatno istakli. Bitno je napomenuti da su sve maskare crne, ali da svaka u sebi ima sastojak predodreden da datu boju ociju ucini intenzivnijom. Sve preporuke!


DSC_5393

DSC_5361


Artdeco All In One Mascara


>> Ako biram najomiljeniju maskaru u crnoj boji, onda ta titula mora pripasti ovom Artdeco savršenstvu. Jednostavno idealna za vecernje prilike, nešto jacu šminku ociju i željeni upadljiv izgled trepvica. Trepavice cini gušcim, dužim, bogatijim. Mislim da sam rekla i više nego dovoljno.


DSC_5422

DSC_5433


 Bourjois Queen Attitude Macsara (62 brown)


>> Evo još jednog apsolutnog pobednika, samo ovog puta u kategoriji maskara u boji. Bourjois me nanovo iznenaduje lakocom i nežnošcu svojih proizvoda. Neupadljiva, a opet efektna, ova mskara je odlicna za dnevne, ležerne varijante u kojima vam je cilj da izgledate sveže, negovano ali i prirodno. Skoro da se ne nakon nanošenja ne primecuje, a sa druge strane cini drasticnu razliku u izgledu vaših ociju. Prava mala magija.


DSC_5400

DSC_5331


 Maybelline Illegal Length Mascara


>> Rekla bih da je Maybelline svoje ime proslavio zavaljujuci odlicnim maskarama. Možda i grešim, ali cini mi se da je upravo to proizvod u kojem su pokazali koliko umeju da budu dobri. Ova maskara je još jedan dokaz mojoj tezi. Kako vec primecujete pravim razliku izmedu dnevnih i vecernjih maskara, te bih ovu svrstala u odlicnu dnevnu varijsntu crne maskare. Trepavice postaju enormno duže, ali opet zadržavaju suptilan izgled. Jedina mana ovog proizvoda jesu pomenute mrlje na kapcima, koje nastaju suled dužine cetkice. 





DSC_5437

DSC_5438



 Maybelline The Rocket Volum Express



>> I taman kada sam povalila Maybelline, stiže jedna kritika na racun njihovih maskara. Na mom udaru jedna je od najhvaljenijih maskare koje je Maybelline skoro izbacio. Apsurdno, zar ne? Ali realno, barem u mom slucaju. Da li zbog dužine izbocina na cetkicama, samog sastava maskare ili neceg treceg, te ova maskara spada u proizvod koji ne bih nanovo kupila. Slepljene i teške trepavice, loša postojanost uz ostavljanje tragova u vidu sitnih crnih ljuspica, glavni su razlozi za moj negativan stav prema ovom proizvodu. 



---------------------------------------------------------------------------



Iskreno se nadam da vam je post bio dovoljno informativan i interesantan! 

Komentari su vaši! Do iduceg posta, veliki pozdrav za sve...Vaša B.