Make-up Favorites: March&April



Prošlo je tacno 3 meseca od prethodnog kolažnog make-up posta. Taman toliko vremena da se pojave novi favoriti, i želja da vam ih od srca preporucim. U današnjem postu, ocekuje vas šarenilo proizvoda i brendova, ali jedinstvenost kada je kvalitet u pitanju. Bez daljeg odlaganja, predstavljam vam svoje najomijenije make-up proizvode za mart i april.


DSC_9639

DSC_9644


>> Nakon obožavanja crvenog i tamno ljubicastog karmina, s prvim danima proleca postala sam opsednuta narandžastom bojom usana. Sve je pocelo sa Deborah karminom u nijansi 11, i  fantasticnom olovkom za usne, istog brenda, u broju 09. Olovka je, inace,  iz 24 ORE kolekcije, koja se pokazala fantasticnom. Ruž i olovka su u skoro indenticnoj narandžasto-crvenkastoj nijansi, te je moj iskreni savet da ih upotrebljavate u kombinaciji. Znate da volim samostalnu upotrebu olovki za usne, ali se kombinovanje ovih dveju proizvoda pokazalo delotvornijim. Naime, postojanost je znatno bolja ukoliko nakon olovke nanesete i ruž. Verujem da vam nisam ništa novo otkrila, ali nije na odmet da vas još jednom podsetim na ovo zlatno make-up pravilo. Dakle, ako rešite da se odvažite ovog proleca, i to baš sa narandžastim usnama, znate šta vam je ciniti. 


DSC_0681


>> Posebno mi je zadovoljstvo da vam otkrijem jedan posve nov i svež proizvod. Znate vec da sam veliki ljubitelj BB krema, i da sam vam pisala o nekoliko njih. Medutim, od pre par dana svoju BB ljubav zamenila sam onom sa CC inicijalima. Naime, Max Factor, koji me nikad ne razocara kada su u pitanju proizvodi za ten, i ovog puta se potrudio da napravi nešto fantasticno. Naime, radi se o vrlo slicnoj formuli standardnih BB krema, sa daleko boljom moci prekrivanja nedostatka uz manje masnoce a više hidratacije. Ono što vam ja mogu reci iz licnog iskustva jeste da se radi o savršenom proizvodu, cija je tekstura i lakoca indenticna onoj koju imaju standardne kreme za lice, dok je mogucnost prekrivanja daleko bliža onoj koju imaju klasicni puderi. Radi se, dakle, o idealnom spoju dva proizvoda. Kako se usled posla svakodnevno šminkam, praktikujem da svoje lice odmorim uz ovu kremu. Nanesem je rano izjutra, i ona bez problema odstoji na mom licu do kraja radnog vremena, uz minimalno sijanja cela i nosa. Jednostavno morate je probati! A onda vas ovde cekam sa utiscima. Sigurna sam da ce biti indenticni mojim.


DSC_9649


>> Kada smo kod sijanja lica, najvece nocne more svih nas sa masnom kožom, evo malog i simpaticnog rešenja u vidu Artdeco papirica za prikupljanje masnoce. Priznacu, bila sam skepticna kada je ovaj proizvod bio u pitanju. Cinio mi se isuviše...hm, nedelotvornim. Verovatno vec pretpostavljate da sam  ozbiljno demantovana. Trik je u mat strani samih papirica, koja u dva poteza prikupe svu masnocu sa lica. Kako i zašto? Ni sama nisam sigurna. Jedino znam da deluje. I to se, na kraju, iskljucivo racuna.


DSC_0685


>> Oni koji prate moj profil na Instagram-u znaju da sam još sredinom prošle nedelje podelila svoje oduševljenje najnovijim Max Factor Colour Elixir ruževima u olovci.  Ako za jedan od svih ponudenih proizvoda mogu reci da mi je favorit medu favoritima, to onda mora biti ovaj ruž. I to ne samo u pink varijanti, koju sam pomenula na Instagramu-u, vec u bilo kojoj od ove tri koje vidite na fotografiji (krajnje levo: Subtle Coral 20; sredina: Vibrant Pink 15; krajnje desno: Pasionate Red 35) Za koju god da se odlucite, nema greške. Jednostavno, savršenstvo od ruža!


DSC_9655


>> Još jedan divan proizvod za usne jeste ovaj Maybeline gel-ruž iz najnovije kolekcije, Color Whisper. Nijansa koju vidite na fotografiji, je 210 Oh La Lilac, i vrlo je nežna i sofisticirana. Odlicna je za poslovne varijante, jer nije prenapadna. Sa druge strane, bez problema je šetam i u vecernjim varijantama. Podseca na retro momenat kakav plasira Lana Del Ray, tako da je moj mali savet da ga nosite uz tanki ajlajner, nežno rumenilo i nagalašene trepavice. Baš u stilu 60-ih. 



DSC_9670


>> Retko sam vam u svojim make-up postovima predstavljala senke za oci, mada ih obožavam i korsitim na dnevnoj bazi. Ispravljam grešku i predstavljam one koje ovih dana najcešce konzumiram. Volim smokey eye efekat, ali sve cešce bežim od standardne crne palete, i tražim alternative medu drugim bojama. Braon je moj obavezan izbor, ali poslednjih dana eksperimentišem sa plavom (broj 21) i zeleno-tirkiznom (broj 18). U svakom slucaju biram Deborah senke, koje su apsolutni favoriti kada je ovaj make-up proizvod u pitanju. Otkrila sam ih poprilicno davno, i ne odricem ih se. Ove koje vidite na ftografiji su iz pomenute 24 ORE Velvet kolekcije. Sedefaste su, ali ne isuviše, vrlo postojane, i dovoljno intenzivne.


DSC_9678


>> Znam da sam vam skoro detaljno predstavila par svojih najomiljenijih maskara, ali sam morala da ukradem i delic ovog posta za još jednu koja me je apsolutno oduševila. Max Factor se zaista potrudio da ove sezone obraduje svoju publiku, te me je pored CC kreme i ruževa, kupio i Clump Defy maskarom, sa efektom veštackih trepavica. Odlicna. I tu je tacka. Svaka dalja rec je suvišna. Jedino što smem da dodam je: probajte pod obavezno!


DSC_9658



>> Možda ce biti previše ruževa za jedan post, ali ne mogu da odolim da vam ne predstavim još jednu sjajnu, nežnu i romanticnu nijansu, odlicnu za ona lenja vikend popodoneva kada biste da izgledate lepo, ali i prirodno. U pitanju je još jedan Deborah proizvod, konkretno Lipstick Shine Creator u nijansi 7.  Iako na fotografiji izgleda vrlo intenzivno, u pitanju je vrlo sofisticirana nijansa. Upravo ona nosi titulu najnošenijeg ruža u toku moje radne nedelje, te možete da zakljucite da je odlican za formalne i poslovne prilike.  


DSC_9653


>> Dugo sam planirala da nabavim olovku za obrve. Ili su mi bile presuve, ili premasne ili jednostavno nisam nailazila na dovoljno dobru nijasnu. A onda je Maybeline u svom poklon paketicu poslao ovaj proizvod i potpuno me oduševio. Kao što i vidite na fotografiji, vreme je da se olovcica zareže, jer pored maskare i sjaja, upravo nju uvršatavam u svoj obaveznu svakodnevnu šminku. Odlicna nijansa i odlicna tekstura. Upravo prava mera izmedu vrlo suve i vrlo masne varijante. Ujedno cetkica je odlicna, tako da je u pitanju kompletan proizvod.


------------------------------------------------



Nadam se da ce vam ovaj post biti od pomoci ukoliko se baš ovih dana dvoumite oko nekog od pomenutih proizvoda. Ukoliko i sami imate make-up favorite koje biste preporucili, ne ustrucavajte se da vaše predloge ostavite u komentaru na ovaj post. Znacice i meni i ostalim citateljkama. 

Do iduceg, veliki pozdrav! Vaša B.