Blue Valentine




03



Pored svih daleko važnijih razloga zbog kojih obožavam svoju profesiju novinara, uvek se nametne još jedan, banalan. Onaj koji omogucava da outfit poput današnjeg nosi epitet poslovni. Ne simpatišem stroga dress code pravila, iako bi se moj stil mogao opisati formalnim. Više volim onu vrstu slobode koja proizilazi iz pink karmina i bele ogrlice na crnom džemperu ukombinovanim sa plavim pantalonama. I volim neogranicenja, koja mi dozvoljavaju da ovakav outfit bez bojazni odaberem za svoj radni dan.  Uz sve, dodala sam dva komada iza kojih, uslovno receno, stoji moje ime. Divan Tašnarija tim omogucio mi je da dizajniram svoju torbu, da bi iz te lepe akcije proistekla ova koju nosim u današenjm postu. Ujedno, imala sam priliku da odaberem svoj stack u fantasticnoj Milk&Honey ponudi, te i njega imate prilike da vidite u današnjem izdanju. Ako ste zainteresovani za neki od ovih komada, trk na FB stranice pomenutih brendova. Ja trkom mogu jedino do kreveta. Bio je ovo dug dan. Do iduceg, ostanite mi pozitivni. Vaša B. 



04

06

01

11

10

02

05

08

09

...hvala mojoj Jovani na fotografijama! :*

wearing: sweater: ZARA; jeans: U.S.POLO ; coat: SHEINSIDE;
boots: OASAP; bag: my design for TAŠNARIJA;
bracelets: stack choosed by me MILK&HONEY; necklace: OASAP;