Be daring, be different...







DSC_7184


Pokušavam da zapocnem svoj kratki osvrt na današnji otufit. Krenuti od spoja haljine i gumenih cizama? Ili ipak od karirane košulje i elegantne ogrlice? Shvatam da je modna sintagma ''spoj nespojivog'' postala standard. Više nije niti novitet, niti neuobicajnost. Ona se sada podrazumeva. Salonke mi nisu ni pale na pamet u ovoj prici. Ogrlica se nametnula kao nešto sasvim ocekivano. A karirano uz elegantnu haljinu palo kao nešto potpuno prirodno. Makar u mojoj glavi. I volim to! Volim neogranicenost koju su doneli novi trendovi. Volim odsutnost stega, i izostanak pravila. Obožavam slavljenje odvažnosti! I ovim postom dajem svoj glas za istu! Do iduceg, ostanite mi dobro. Vaša B.

I'm trying to start my short review of today's otufit. To start from the formal dress and rubber boots? Or from the plaid shirts and elegant necklaces? I realize that the phrase ''combination of incompatible'' has become a fashion standard. No longer something new or unusal. And I love it! I love the limitlessness that new trends have brought. I love the lack of discipline, and lack of rules. I love the celebration of courage! And with this post I'm giving my vote for it! Until next, stay good. Yours B.


DSC_7356

DSC_7364








DSC_7199


DSC_7306

DSC_7244

DSC_7367

...hvala mojoj Jovani na fotografijama!

wearing: shirt: CHOIES; dress: SHEINSIDE; coat: SHEINSIDE; boots: U.S.POLO;

necklace: CITY FASHION JEWELLERY (ne zaboravite da imate 10% na njihov nakit; javite se na jedan od mojih mejlova kako bih vam objasnla kako se sam popust aktivira)