Nonchalance + Special News



DSC_5763


Veceras jedna sasvim opuštena, udobna i nonšalantna outfit prica. Idealna za svaku neformalniju priliku u kojoj vam je želja da se osecate prijatno, jaca od svake druge. S godinama sve cešce i sama imam tu potrebu, iako sam zarad lepe kombinacije bila u stanju da istrpim štošta. Skrecem pažnju na apsolutno fantasticnu Mistral torbu, o cijem kvalitetu izrade mogu samo reci: moj naklon! Sjajna Jovana koja stoji iza pomenutog brenda, definitivno ume i zna! Iskreno se nadam da ste iskoristili današnji dan za prvi kafu u jednoj od bašti vašeg grada. Do iduceg posta, uživajte! Vaša B.



In this outfit post one very relaxed, comfortable and nonchalant outfit story. Ideal for any informal occasion in which yours wish to feel comfortable is stronger than any other. Over the years, more and more, I also have this need. I sincerely hope that you take advantage of this beautiful day. Until next post, enjoy! Your B.


DSC_5974

DSC_5928

DSC_5831

DSC_5960

DSC_5851

DSC_5927

DSC_5966

...hvala mojoj Jovani na fotkicama! :*



wearing: sweater: NEW YORKER; pants: MANGO; coat: ROMWE

boots: TOMMY HILFIGER; bag: TAŠNE MISTRAL

necklace: CITY FASHION JEWLLERY(ne zaboravite da možete ostvariti popust od 10% na ovaj nakit; ukoliko vas zanima kako javite mi se na jedan od mejlova)

--------------------------------------------






Iskoristicu ovu priliku cast da vam saopštim da sam izabrana za martovsku Ikonu Stila, sajta ciji sam deo postala i pre nego što sam pocela sa blogovanjem. U pitanju je Chictopia koja broji više od 250 hiljada clanova, na svetskom nivou. Kako vrlo dobro pamtim koliko sam se pre skoro 3 godine radovala svakom glasu koji bi moj outfit izbacen na Chictopa-iji dobio, daleko više cenim ovu lepu cast, koja pripada samo trima izabranim blogerima na mesecnom nivou.

I will take this opportunity to inform you that I was chosen for the March Style Icon, on Chictopia,  one of the first fashion sites I started to visit, even before blogging.  This is a true honor for every fashion blogger, since this community counts more than 250 thousands members on a global level.The HUGE thank you to Chictopia team. I will not dissapoint you in a future!